E-PROJEKT – dotyczy projektów o metrażu od 100 do 200 m2
„E-PROJEKT” to doskonała usługa dla wszystkich, którzy chcieliby bez presji czasu, w spokojnej, domowej atmosferze, ale z fachową pomocą profesjonalisty zaplanować układ nawierzchni wokół domu.

Parametry usługi:

  • Metraż: 100 do 200 m2;
  • Szczegóły usługi: wykonanie projektu aranżacji terenu w wersji elektronicznej;
  • Przebieg prac:
  1. Dostarczenie przez Klienta aktualnych i z wymiarowanych planów zagospodarowania terenu (w skali 1:200, 1:250 lub 1:500), aktualnych rzutów przyziemia budynku (w skali 1:100 lub 1:50) oraz dodatkowych szkiców przygotowanych przez Klienta w formie elektronicznej do  Autoryzowanego Punktu Sprzedaży (APS) Gramar
  2. Wykonanie projektu przez projektanta po wcześniejszej konsultacji telefonicznej i doprecyzowaniu szczegółów zamówienia. Usługa nie obejmuje obmiaru i spotkania na posesji Klienta.
  • Czas oczekiwania na projekt: 2 do 5 tygodni (w zależności od sytuacji związanej z natężeniem prac; w sezonie letnim czas ten może ulec wydłużeniu) od momentu złożenia zamówienia;
  • Wykorzystane materiały: linia kostek szlachetnych Libet Decco (elegante, antico, colormix), linia płyt tarasowych Libet Impressio i płyty kamienne Libet Patio;
  • Dodatkowe wymagania: aby zamówić usługę w APS-ie należy wypełnić formularz zamówienia wybierając w rubryce opcję „E-PROJEKT” oraz wpłacić kaucję w wysokości 500 zł.

COMFORTexclusive! – dotyczy projektów o metrażu od 200 do 500 m2
„COMFORT” to ekskluzywna usługa, w ramach której projektant umawia się na indywidualne spotkanie z Klientem na terenie budowy. Dzięki temu będą Państwo od początku uczestniczyć w każdym etapie projektu – od pomiarów po prace końcowe. Wizyta specjalisty umożliwi również poznanie indywidualnych preferencji odnośnie każdego szczegółu projektu.

Parametry usługi:

  • Metraż: 200 do 500 m2;
  • Szczegóły usługi: wykonanie projektu aranżacji terenu na podstawie indywidualnego spotkania z Klientem na terenie budowy;
  • Przebieg prac:
  1. Spotkanie z projektantem na terenie posesji Klienta, dokonanie pomiarów na placu budowy, omówienie inwestycji. Specjalista Libet pracuje również z wykorzystaniem takich dokumentów, jak: plan zagospodarowania terenu, rzut budowlany obiektu oraz projekt kolorystyki elewacji lub zdjęcie jej wzoru, dlatego warto zgromadzić je w jednym miejscu przed spotkaniem;
  2. Przedstawienie indywidualnej koncepcji zagospodarowania przestrzeni;
  3. Po uzgodnieniu projektu z Klientem i wprowadzeniu ewentualnych poprawek, projektant przekazuje koncepcję do APS Gramar, u którego została zamówiona usługa.
  • Czas oczekiwania na projekt: 2 do 5 tygodni (w zależności od sytuacji związanej z natężeniem prac; w sezonie letnim czas ten może ulec wydłużeniu) od momentu złożenia zamówienia;
  • Wykorzystane materiały: linia kostek szlachetnych Libet Decco (elegante, antico, colormix), linia płyt tarasowych Libet Impressio i płyty kamienne Libet Patio;
  • Dodatkowe wymagania: aby zamówić usługę w APS-ie  Gramar należy wypełnić formularz zamówienia, wybierając w rubryce opcję „COMFORT” oraz wpłacić kaucję w wysokości 700 zł.

PREMIUMexclusive! – dotyczy projektów o metrażu od 500m2
Usługa „PREMIUM” obejmuje wizytę projektanta na terenie przyszłej budowy w wyznaczonym terminie. Zagospodarowanie przestrzenne tak dużego obszaru wymaga doświadczenia oraz fachowej wiedzy. Indywidualne spotkanie projektanta i inwestora umożliwia omówienie wszystkich szczegółów projektu oraz wykonanie stosownych pomiarów.

Parametry usługi:

  • Metraż: od 500 m2;
  • Szczegóły usługi: wykonanie projektu aranżacji terenu na podstawie indywidualnego spotkania z Klientem na terenie budowy;
  • Przebieg prac:
  1. Spotkanie z projektantem na terenie posesji Klienta, dokonanie pomiarów na placu budowy, omówienie inwestycji. Specjalista Libet pracuje również z wykorzystaniem takich dokumentów, jak: plan zagospodarowania terenu, rzut budowlany obiektu oraz projekt kolorystyki elewacji lub zdjęcie jej wzoru, dlatego warto zgromadzić je w jednym miejscu przed spotkaniem;
  2. Przedstawienie indywidualnej koncepcji zagospodarowania przestrzeni;
  3. Po uzgodnieniu z Państwem projektu i wprowadzeniu ewentualnych poprawek, projektant przekazuje koncepcję do APS Gramar , u którego została zamówiona usługa.
  • Czas oczekiwania na projekt: 2 do 5 tygodni (w zależności od sytuacji związanej z natężeniem prac; w sezonie letnim czas ten może ulec wydłużeniu) od momentu złożenia zamówienia;
  • Wykorzystane materiały: linia kostek szlachetnych Libet Decco (elegante, antico, colormix), linia płyt tarasowych Libet Impressio i płyty kamienne Libet Patio;
  • Dodatkowe wymagania: aby zamówić usługę w APS-ie Gramar  należy wypełnić formularz zamówienia, wybierając w rubryce opcję „PREMIUM” oraz wpłacić kaucję w wysokości 1000 zł.

Mleczna droga

Kruszywo-otoczak “MLECZNA DROGA”

frakcja 16-32 mm;

Cena: 470 zl/tona430zl/tona!!!

 

Dary lasu

Kruszywo “DARY LASU”

frakcja 16-32 mm;

Cena: 450 zl/tona 430zl/tona!!!


 

 


 

Otoczak dolomitowy drobny

Otoczak “Wapień DROBNY”

frakcja 10-30 mm;

Cena: 1300 zl/tona 1100zl/tona!!

 

 



Otoczak serpentynit zielony

Otoczak “SERPENTYNIT”

frakcja 50-100 mm;

Cena: 1800 zl/tona 1600zl/tona!!!





Informujemy, że w sezonie zimowym biuro handlowe będzie czynne pn.-pt. w godzinach 10-13.

Wszystkie pytania prosimy kierować pod numer 728-836-100.

PRAGNIEMY SERDECZNIE PODZIĘKOWAĆ ZA ZAUFANIE I WSPÓŁPRACĘ W 2009 ROKU WSZYSTKIM NASZYM KLIENTOM, PARTNEROM I PRZYJACIOŁOM. NIECH NOWY ROK 2010 PRZYNIESIE PAŃSTWU TĘ ODROBINĘ SZCZĘŚCIA, KTÓRA SPRAWI, ŻE WSZYSTKIE PODJĘTE DZIAŁANIA ZAKOŃCZĄ SIĘ SUKCESEM

 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2010

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2010

Impreza na rozpoczęcie

W dniu 9 września 2009 mieliśmy okazję gościć naszych  współpracowników, klientów i partnerów biznesowych na oficjalnym otwarciu naszej nowej siedziby. Poniżej zamieszczamy kilka zdjęć z udanej zabawy.

Otwarcie nowej siedziby

Otwarcie nowej siedziby

Otwarcie nowej siedziby - Fotka 3

Otwarcie nowej siedziby

Nowa siedziba Gramaru

Informujemy z przyjemnością, że od dzisiejszego dnia nasza firma ma nową siedzibę:  Ul. Bronowska 36 03-994 Warszawa.  Dzięki niej możemy Naszym klientom zaoferować ogródek wystawowy, dużo miejsca do zaparkowania samochodu i wygodne biuro, gdzie możecie Panstwo spokojnie i wygodnie zapoznać się z naszą ofertą. Zapraszamy!

Nasze nowe biuro - Zapraszamy!

Nasze nowe biuro - Zapraszamy!